آخرین اخبار از دنی آلوز؛ به یک زندان جدید منتقل شد

آخرین اخبار از دنی آلوز؛ به یک زندان جدید منتقل شد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز روز دوشنبه از زندان "بریانس 1" به زندان "بریانس 2" منتقل شد.

به گزارش فوتبالی، پلیس کاتالونیا اعلام کرده است که این تصمیم برای امنیت بیشتر دنی آلوز صورت گرفته است. در حقیقت آلوز به اتهام آزار جنسی به یک زن در یک باشگاه شبانه در بارسلونا در بازداشت به سر می برد.

آلوز صبح امروز با نظر ماموران پلیس به زندانی دیگر منتقل شد تا امنیتش بیشتر تامین شود. زندان "بریانس 2" همان جایی است که ساندرو راسل مدیر سابق بارسلونا نیز در آن حضور داشته است و تعداد زندانیان آن به مراتب کمتر از زندان اولیه دنی آلوز است. آلوز در زندان جدید دیگر نیازی به حضور در حمام عمومی ندارد و در سلول خودش حمام شخصی خود را دارد. بدین ترتیب نیازی به رویارویی این مدافع با سایر زندانی ها وجود نخواهد داشت. 

آلوز شهادت اولیه خود را سه بار تغییر داد و همین مسئله باعث شد تا قاضی حکم به بازداشت وی بدون پرداخت وثیقه بگیرد. مدافع برزیلی می داند که این ماجرا را به درستی کنترل نکرده است و به همین خاطر باید استراتژی خود را تغییر بدهد. او در تلاش است تا وکلای جدیدی را پیدا کند و از سویی از قاضی درخواست کرده که  به او اجازه بدهد تا شهادت جدیدی را ارائه بدهد و وعده داده که این بار همه حقایق را به صورت تمام و کمال بیان خواهد کرد. زنی که قربانی پرونده بوده، در این باره گفته است:" من مقاومت کردم اما آن فرد (دنی آلوز) قوی تر از من بود."

4125