رسمی؛ ستاره سابق رئال مادرید وارد دنیای گلف حرفه‌ای شد

رسمی؛ ستاره سابق رئال مادرید وارد دنیای گلف حرفه‌ای شد

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل اسطوره دنیای فوتبال همیشه طرفدار گلف بوده است و حالا که از فوتبال بازنشسته شده قرار است که به صورت رسمی در مسابقات گلف حرفه ای در آمریکا حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل دو هفته بعد از بازنشستگی از فوتبال اعلام کرد که قرار است که در مسابقات حرفه ای گلف شرکت کند. این بازیکن در سن 32 سالگی تصمیم گرفت که از لس آنجلس اف سی جی جدا شود و به دوران فوتبالش خاتمه ببخشد. به نظر می رسد که بیل برنامه ای برای ادامه فعالیت در  دنیای فوتبال ندارد و تصمیم گرفته که به سراغ دنیای گلف برود.

ستاره سابق تاتنهام و رئال مادرید قرار است که در مسابقات گلف حرفه ای در آمریکا شرکت کند، مسابقه ای که برنده آن 9 میلیون دلار پاداش می گیرد. 156 گلف باز حرفه ای قرار است که در این مسابقات بین روزهای 12 تا 15 بهمن ماه شرکت کنند. البته علاوه بر بیل قرار است که شخصیت های سرشناس دیگری نیز در مسابقات شرکت کنند، از بیل مورای و جیسون بیتمن دو بازیگر سرشناس هالیوود گرفته تا مکلمور که موزیسین است.

علاقه عجیب بیل به گلف در سالهای اخیر هواداران رئال مادرید را عصبانی کرده بود چرا که تصور می کردند که این بازیکن به دنیای گلف بیش از  تیم محبوبشان اهمیت می دهد.

4125