بایرن مونیخ در بحران؟ سومین تساوی متوالی باواریایی‎‌‌ها!

بایرن مونیخ در بحران؟ سومین تساوی متوالی باواریایی‎‌‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خانگی مقابل آینتراخت فرانکفورت با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا تنها یک امتیاز فاصله با یونیون برلین رده دومی داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هجدهم بوندس لیگا، تیم‌های بایرن مونیخ و فرانکفورت از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم آلیانز آرنا مقابل هم صف آرایی کردند.پیش از آغاز این بازی، باواریایی‌ها با 36 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بیشتر نسبت به یونیون برلین، در صدر جدول قرار داشتند و فرانکفورت با 32 امتیاز در رده پنجم جای داشت. این بازی برای یولیان ناگلزمان و شاگردانش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، زیرا علاوه بر حفظ فاصله سه امتیازی با یونیون برلین، آن‌ها در دو بازی اخیر خود نیز به پیروزی دست نیافته بودند. 

در نیمه اول توپ و میدان در اختیار بایرن مونیخ بود و بالاخره در دقیقه 34، روی پاس زمینی توماس مولر و ضربه زیبای لروی سانه، باواریایی‌ها با یک گل پیش افتادند و نیمه اول با پیروزی 1-0 میزبان به پایان رسید. 

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که بایرن مونیخ با حفظ برتری خود به دنبال زدن گل دوم بود. در یک ربع نخست نیمه دوم فرانکفورت تلاش خاصی برای به تساوی کشاندن کار نداشت و شاهد تراکم بایرنی ها در زمین میهمان بودیم. برخلاف جریان بازی در دقیقه 69 دروازه بایرن روی یک ضدحمله سریع باز شد. دایجی کامادا با یک پاس در عمق زیبا، رندال کولو موآنی را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن بعد از فریب مدافع پیش رو گل تساوی را به ثمر رساند. این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

تماشای خلاصه بازی بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت

4416