توقف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و عقب افتادن از بارسلونا

توقف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو و عقب افتادن از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته نوزدهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و رئال سوسیداد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این مقطع از فصل در تعقیب بارسلونا برای رسیدن به صدر جدول است اما اکنون تساوی مقابل رئال سوسیداد، موجب شد تا اختلاف رئال مادرید و بارسا 5 امتیاز شود و کار مادریدی ها برای گرفتن بارسلونا در صدر جدول سخت تر شود.

در این بازی کارلو آنچلوتی از مثلث کریم بنزما، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله تیم خود استفاده کرد و در تمام طول بازی این سه بازیکن درون زمین بودند اما نتوانستند آن طور که باید و شاید عمل کنند و دروازه تیم حریف را باز کنند. آن ها مقابل اتلتیکو مادرید درخشان ظاهر شده بودند اما شرایط برای مثلث خط حمله رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد خوب پیش نرفت و به این ترتیب سوسیداد توانست کلین شیت کند.

به نظر می رسد بازیکنان رئال مادرید در مقطع میانی فصل دچار خستگی شده اند و همین قضیه مانع از آن می شود که صد درصد پتانسیل خود را در معرض نمایش بگذارند.

تماشای خلاصه بازی رئال مادرید 0-0 رئال سوسیداد

1470