فلورنتینو پرز: رئال مادرید بهترین تیم قرن 21 است

فلورنتینو پرز: رئال مادرید بهترین تیم قرن 21 است

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی است که لوس بلانکوس باید به عنوان بهترین تیم قرن 21 خطاب شود. 

به گزارش فوتبالی، کهکشانی‌ها با 14 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، رکورد دار هستند و بعید به نظر می رسد که حالا حالاها تیمی بتواند به این رکورد خارق العاده آن‌ها دست پیدا کند. آن‌ها همچنین در دهه قبل توانستند با سه قهرمانی پیاپی در چمپیونز لیگ نام خود را در تاریخ رقابت‌ها ذکر کنند. 

به نقل از مارکا، پرز به خبرنگاران گفت: "مادریدیستاها و تمامی فوتبال دوستان در سراسر دنیا، هیچ وقت قهرمانی چهاردهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان را فراموش نخواهند کرد. در تاریخ 120 ساله رئال، ما چیزهای بسیار گوناگونی تجربه کردیم تا بتوانیم نام رئال مادرید را زنده نگه داریم و آن‌ را ارج بنهیم. شب های رویایی که در برنابئو رقم می خورند، همیشه در یاد ما خواهند ماند. رئال مادرید هیچ وقت تسلیم نمی شود و تا آخرین لحظه می جنگد. این چیزها ارزش های باشگاه را به نمایش می گذارند. در سال گذشته دیدید که ما هیچ وقت تسلیم نشدیم و بازیکنان قدر لباسی را که می پوشیدند، می دانستند. در 9 سال اخیر، پنج قهرمانی سی ال تجربه کردیم و باید به عنوان بهترین تیم قرن 21 تلقی شویم."

4416