بازیکنی که بارسلونا به دنبالش است در زمستان تیمش را ترک نمی‌کند

بازیکنی که بارسلونا به دنبالش است در زمستان تیمش را ترک نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین پاوارد، مدافع راستی که بارسلونا به او به چشم یک گزینه جدی برای بر طرف کردن ضعف پست دفاع راست نگاه می کند، قصد ندارد در ماه ژانویه جایی برود و به این ترتیب او در این زمستان راهی بارسا نمی شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا در زمستان هکتور بیرین را جذب کرد اما نتوانست در پست دفاع راست دردی را از بارسلونا دوا کند و اکنون او در آستانه خروج از باشگاه است. بنجامین پاوارد گزینه ای است که سران بارسلونا او را زیر نظر قرار داده اند.

به گفته تونی خوانمارتی، خبرنگار روزنامه اسپورت کاتالونیا، اطرافیان بنجامین پاوارد تایید کرده اند که این مدافع راست فرانسوی قرار نیست در ماه ژانویه بایرن مونیخ را ترک کند و به این ترتیب در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی او به بارسا نخواهد آمد.

بارسلونا برای جذب بنجامین پاوارد باید در تابستان آینده تلاش کند و به احتمال زیاد موفق شود او را جذب کند چرا که خود مدافع فرانسوی دوست دارد تجربه های جدیدی داشته باشد و بارسلونا را یک مقصد مناسب برای خود می داند. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد و اوضاع برای پاوارد به چه شکل پیش می رود.

1471