پیروزی پاریسن ژرمن در شب پنالتی خراب کردن امباپه و گلزنی مسی

پیروزی پاریسن ژرمن در شب پنالتی خراب کردن امباپه و گلزنی مسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن و مون پلیه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پی اس جی موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لیونل مسی عملکرد خوبی داشت و موفق شد برای تیمش گلزنی کند اما عملکرد کیلیان امباپه چندان جالب نبود و پنالتی را خراب کرد. در واقع در دقیقه 10 بازی پی اس جی صاحب یک ضربه پنالتی شد که کیلیان امباپه موفق نشد آن را به گل تبدیل کند و حتی تکرار آن را هم خراب کرد.

گل اول پاری سن ژرمن در این بازی در دقیقه 55 توسط فابیان روئیز به ثمر رسید. فابیان در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که او در دقیقه 72 یک پاس گل به لیونل مسی داد و فوق ستاره آرژانتینی موفق شد گل دوم پی اس جی را به ثمر برساند.

در دقیقه 89 بازی، نوردین موفق شد یک گل برای مون پلیه به ثمر برساند و اختلاف را به حداقل برساند اما کمی پس از آن، امری برای پی اس جی روی پاس اشرف حکیمی گل سوم را به ثمر رساند و به این ترتیب کار را یکسره کرد و بازی با نتیجه سه بر یک به سود پاریسی ها به پایان رسید.

تماشای خلاصه بازی پاریسن ژرمن 3-1 مون پلیه

1470