منچستریونایتد به دنبال جذب مهاجم بارسلونا در تابستان

منچستریونایتد به دنبال جذب مهاجم بارسلونا در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از دو هفته دیگر بارسلونا و منچستر یونایتد در پلی آف مرحله حذفی رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی جذاب چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت کدام تیم به پیروزی می رسد چرا که هم بارسلونا و هم منچستر یونایتد در این روز ها شرایط نسبتا خوبی را تجربه می کنند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسلونا مورد توجه اریک تن هاگ و همچنین سران منچستر یونایتد قرار گرفته است و آن ها به دنبال این هستند که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بعدی به سراغ جذب فاتی بروند.

به گفته روزنامه اسپورت، اریک تن هاگ از توانایی هایی که آنسو فاتی دارد آگاه است و می خواهد از او به عنوان یک مهاجم نوک در ترکیب تیمش استفاده کند. ضمن این که فاتی در حال حاضر 20 ساله است و یک بازیکن آینده دار به حساب می آید.

از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد، شیاطین سرخ به دنبال جذب یک مهاجم بودند. آن ها در زمستان وگهورست را به طور قرضی خریداری کردند اما شیاطین سرخ می خواهند یک مهاجم دائمی داشته باشند و به آنسو فاتی به عنوان یک گزینه در تابستان بعدی نگاه می کنند و باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1470