بازی تاتنهام - منچسترسیتی مثل فینال است

بازی تاتنهام - منچسترسیتی مثل فینال است

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو هافبک اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که دیدار امروز آن‌ها با تاتنهام مثل یک فینال است و آن‌ها باید تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز انجام دهند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 20 به وقت تهران، تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی از چهارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در استادیوم خانگی تاتنهام مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. شب گذشته آرسنال در دیدار خارج از خانه مقابل اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک، مقابل این تیم رده نوزدهمی زمین گیر شد و با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و حالا سیتیزن‌ها می توانند از این فرصت استفاده کنند و فاصله خود را با توپچی‌های صدرنشین به 2 امتیاز کاهش دهند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، رودریگو در مصاحبه‌ای با خبرنگاران راجع به این دیدار حسحس گفت: "هنوز 18 بازی تا پایان فصل مانده و باید برای امتیازات زیادی بجنگیم. هنوز هیچی مشخص نشده. ما تجربه بسیار زیادی داریم و این شرایط برای ما عادی است. در حال حاضر، هر بازی در لیگ برتر انگلیس، همچون یک فینال است و نباید در هیچ دیداری، امتیازی از دست بدهیم. باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و زیاد به فکر آرسنال نباشیم. اگر تمرکز خودمان را از دست بدهیم، در نهایت ضرر خواهیم کرد."

4416