پاسخ به یک سوال؛ چرا طارمی در پورتو ماندنی شد؟

پاسخ به یک سوال؛ چرا طارمی در پورتو ماندنی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- راز ادامه همکاری مهدی طارمی و باشگاه پورتو چیست؟

به گزارش فوتبالی، زندگی مهدی طارمی انگار به بندرها گره خورده است، پسر بندر بوشهر حالا در بندر پورتو زندگی می‌کند و از شرایط خود در این شهر رضایت دارد.

در هفته‌های گذشته و زمانی که نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا شروع نشده بود، اخبار نسبتا زیادی درباره احتمال جدایی طارمی از پورتو و حضور او در یک لیگ بزرگتر مطرح شد منتهی طارمی تصمیم گرفت باز هم در پورتو بماند  تا از هواداران این تیم دل‌ربایی کند.

طارمی که قراردادش پارتو در سال 2024 میلادی به پایان می‌رسد در همان زمان وارد 32 سالگی خواهد شد و طبیعتا در آن مقطع خبری از پیشنهاد تیم‌های بزرگ اروپایی نخواهد بود منتهی طارمی، حداقل تا اطلاع ثانوی! برنامه‌ای برای ترک پورتو ندارد.

یکی از روزنامه‌های چاپ امروز، در گزارشی به دلایل مختلف  مهدی برای ماندن در پورتو اشاره کرده است. از درآمد حدودا سالانه 3 میلیون یورویی او در لیگ پرتغال گرفته تا محبوبیت ویژه‌ای که او بین هواداران تیمش دارد.

نکته دیگری که باعث شده طارمی بی‌خیال پیشنهادهای خود در نقل و انتقالات زمستانی شود رضایت همسر طارمی از زندگی در پورتو است.

طارمی در پورتو به افتخارات زیادی رسیده و به گفته مدیر برنامه‌هایش، احتمال تمدید قرارداد او با این تیم وجود دارد. اتفاقی که اگر رخ دهد، خیلی بعید است که او پیراهن پورتو را با پیراهن تیم دیگری عوض کند.

گزارش: زانیار دلیری

7655