دلیل ویژه برای تفاهم‌نامه عجیب استقلال با کاوه رضایی/ مبادا پرسپولیسی شود!

دلیل ویژه برای تفاهم‌نامه عجیب استقلال با کاوه رضایی/ مبادا پرسپولیسی شود!

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل تفاهم‌نامه عجیب مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال با کاوه رضایی چه بود؟

به گزارش فوتبالی، انتشار تفاهم‌نامه مصطفی آجورلو با کاوه رضایی در یک سایت خبری نشان داد که استقلال چه آپشن‌های ویژه‌ای برای این بازیکن در نظر گرفته که مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین آن، غرامت 10میلیاردی استقلال به کاوه در صورت عدم بازگشت این بازیکن به جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو در نیم‌فصل دوم است.

در شرایطی که مصطفی آجورلو به خاطر چنین تفاهم‌نامه‌ای سوژه نقدهای زیادی شده، یکی از نزدیکان به مدیرعامل قبلی استقلال، در مصاحبه‌ای اینگونه از آن تفاهم‌نامه عجیب دفاع کرده است:" کاوه داشت پرسپولیسی می‌شد و حتی جلساتی را نیز با گل‌محمدی که در گذشته شاگردش هم بود برگزار کرده و در آستانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس قرار داشت. اگر در آن زمان این اتفاق می‌افتاد هوادار چه بلایی بر سر ما می‌آورد؟ بعد از رفتن حسین‌زاده ما محبی، قایدی و کاوه را برای جذب مدنظر قرار دادیم و با وجود آنکه احتمال استقلالی شدن قایدی کم بود اما در نهایت هر 3 بازیکن استقلالی شدند. 

در ادامه وقتی لیست پر شد قرار شد تا برای رضایی جا خالی کنیم که این امر هم محقق نشد و این موضوع همزمان شد با پیشنهاد جدی پرسپولیس به رضایی. ما هم در روزی که قرار بود کاوه پرسپولیسی شود با او تفاهمنامه سه‌جانبه‌ای امضا کردیم که قرار شد این بازیکن نیم‌فصل برگردد. در‌واقع ما با این اقدام جلوی پرسپولیسی شدن و حتی سپاهانی و فولادی شدن رضایی را گرفتیم."

1984