عکس؛ ملاقات آنچلوتی با مربی شگفتی‌ساز جام جهانی

عکس؛ ملاقات آنچلوتی با مربی شگفتی‌ساز جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - ولید رکراکی را باید مربی شگفتی ساز جام جهانی قطر بدانیم.

به گزارش فوتبالی، رکراکی که پیش از جام جهانی جایگزین وحید خلیلهوژیچ روی نیمکت مراکش شده بود، عملکرد فوق العاده ای در این مسابقات داشت. در حقیقت مراکش توانست با حذف بلژیک، اسپانیا و پرتغال به جمع چهار تیم برتر جام جهانی راه یابد و به اولین تیم آفریقایی و اولین تیم عرب تاریخ فوتبال تبدیل شود که به نیمه نهایی جام جهانی راه پیدا می کند.

سفر رئال مادرید به مراکش برای حضور در جام جهانی باشگاه ها فرصتی بود تا رکراکی و آنچلوتی با هم ملاقات کنند. در حقیقت سرمربی تیم ملی مراکش به کمپ تمرینی پادشاه محمد ششم رفت و تماشاگر ویژه تمرین رئال مادرید پیش از بازی مقابل الاهلی مصر بود.

رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا به جام جهانی باشگاه ها راه یافته و به شهر رباط در مراکش سفر کرده تا چهارشنبه شب مقابل الاهلی مصر قرار بگیرد. رئال مادرید می خواهد برای هشتمین بار در تاریخش قهرمان جهان شود که کار اسانی پیش رو نخواهند داشت. 

رکراکی از فرصت استفاده کرد و از تمرین روز سه شنبه رئال مادرید بازدید کرد. مراکش که شگفتی ساز جام جهانی بود، توانست میزبانی جام جهانی باشگاه ها را به عهده بگیرد. فعلا حضور الهلال عربستان در فینال قطعی شده و از میان رئال مادرید و الاهلی مصر یکی به فینال می رسد.

4125