پیام امباپه در مورد رکورد تاریخی لبران جیمز

پیام امباپه در مورد رکورد تاریخی لبران جیمز

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه فوق ستاره پی اس جی هوادار دوآتشه بسکتبال است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پی اس جی ماه گذشته به همراه دوستش اشرف حکیمی از نزدیک بازی بروکلین نتس را تماشا کرد.  بعد از آن که لبران جیمز به امتیازآورترین بازیکن تاریخ NBA تبدیل شد، مهاجم پی اس جی پیامی منتشر کرد و به او تبریک گفت. لبران توانست از عبدالجبار عبور کند و رکورد را به تنهایی در اختیار بگیرد. جیمز با کسب سی و ششمین امتیاز خود در بازی مقابل اوکلاهوما سیتی در سه شنبه شب در ورزشگاه کریپتو دات کام آرنا به این رکورد رسید. بدین ترتیب لبران جیمز 38 ساله توانست از 38.388 امتیاز عبور کند و عبدالجبار را پشت سر گذاشت.

امباپه مثل خیلی دیگر از طرفداران بسکتبال از رکورد لبران به وجد آمد و در پیامی  در صفحه اینستاگرام خود به اسطوره بسکتبال دنیا تبریک گفت و نوشت:"تو بزرگترین هستی."

لبران جیمز نیز در فینال جام جهانی 2022 در زمانی که امباپه مقابل آرژانتین هت تریک کرده بود، توییتی در ستایش از وی منتشر کرده بود و حالا  کیلیان در پیامی پاسخ تبریک او را داده است. لبران به آخرین سالهای بسکتبالش نزدیک می شود در حالی که کیلیان هنوز راهی طولانی در پیش دارد و می تواند رکوردهای مختلفی را در فوتبال از آن خود کند.

4125