رسمی؛ اعلام سه نامزد جایزه بهترین مربی سال 2022 فیفا

رسمی؛ اعلام سه نامزد جایزه بهترین مربی سال 2022 فیفا

پایگاه خبری فوتبالی- سایت فیفا، کارلو آنچلوتی، لیونل اسکالونی و پپ گواردیولا را به عنوان سه نامزد اصلی جایزه بهترین مربی سال دنیا را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، جایزه The Best، جایزه ای است که فیفا هرسال به بهترین های دنیای فوتبال در سال گذشته می دهد و عصر امروز، نامزدهای بهترین مربی سال 2022 جهان رسما اعلام شدند که مطابق اعلام فیفا، آنچلوتی، مربی رئال مادرید که در فصل گذشته قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را کسب کرد و لیونل اسکالونی، سرمربی تیم آرژانتین که عنوان قهرمانی جهان در جام جهانی 2022 قطر را به دست آورد، سه نامزد نهایی برای کسب عنوان جایزه بهترین مربی سال خواهند بود.
گفتنی است که سایر کاندیداهای اولیه این بخش، دیدیه دشام، سرمربی تیم ملی فرانسه و ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش که شگفتی ساز جام جهانی 2022 لقب گرفت، بودند که موفق به حضور در جمع سه نفر برتر نشدند.
دیروز نیز کاندیدهای بهترین دروازه بان سال اعلام شد که امیلیانو مارتینز، یاسین بونو و تیبو کوارتوا سه نامزد نهایی بودند.

در فوتبال زنان نیز سونیا بوپاستور از المپیک لیون، پیا ساندهاگ از تیم ملی برزیل و سارینا ویگمن از تیم ملی انگلیس سه نامزد جایزه بهترین مربی سال هستند.
1886