واکنش آنچلوتی به رویارویی با الهلال عربستان

واکنش آنچلوتی به رویارویی با الهلال عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید فردا شب (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در فینال رقابت های جام باشگاه های جهان به مصاف الهلال عربستان می رود و باید دید که اوضاع برای مادریدی ها در این بازی به چه شکل پیش خواهد رفت و در نهایت شاگردان آنچلوتی موفق می شوند قهرمان این دوره از رقابت ها شوند یا خیر.

به گزارش فوتبالی، الهلال عربستان که به عنوان قهرمان آسیا پا به این رقابت ها گذاشته است، با پیروزی مقابل فلامینگو برزیل موفق شد به فینال جام باشگاه های جهان برسد. کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی مقابل الهلال درباره رویارویی با این تیم گفت:" تیمی خوب که کیفیت انفرادی بالایی دارد. بازیکنان زیادی از کشورهای عربی و چندین بازیکن باتجربه از اروپا دارند. الهلال موفق شد فلامینگو را شکست دهد و قابل احترام است. این گونه بازی ها به ندرت انجام می شوند."

آنچلوتی درباره مهاجم نوک رئال مادرید برای فصل بعد گفت:" بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد. نباید فقط سن را در نظر بگیرید، چیزی که بازیکن ارائه می دهد نیز مهم است. بنزما شماره 9 ما است. او در ابتدای فصل عالی بود و فصل آینده نیز همین طور خواهد بود."

سرمربی رئال مادرید درباره شکست های اخیر رئال مادرید و اوضاعی که تیمش در حال حاضر دارد نیز گفت:" البته که شکست مقابل بارسلونا و مایورکا ما را آزار داد اما همچنان اعتماد به نفس داریم. هنوز هم فکر می کنم که ترکیب بهتری نسبت به سال گذشته داریم و می توانیم مثل سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم."

1471