تلاش ستاره لیورپول برای رسیدن به بازی با رئال مادرید

تلاش ستاره لیورپول برای رسیدن به بازی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوییز دیاز ستاره کلمبیایی لیورپول به احتمال فراوان می تواند در دیدار قرمزها با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار لیورپول با آرسنال در تاریخ 9 اکتبر که با شکست تلخ 3-2 لیورپول همراه شد، لوئیز دیاز از ناحیه زانو مصدوم شد. او در کمپ تمرینی دبی در حین مسابقات جام جهانی 2022 حضور پیدا کرد، اما در آن جا نیز دوباره مصدوم شد تا مدت زمان غیبتش از میادین طولانی تر شود و حالا 4 ماه است که نتوانسته در ترکیب لیورپول حضور داشته باشد. 

حالا ستاره سابق پورتو سکوتش را شکست و در مصاحبه با اسکای اسپورتس تایید کرد که احتمالاً به دیدار برگشت با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برسد. دیدار برگشت در تاریخ 15 ماه مارس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میزبانی رئال مادرید برگزار خواهد شد. لوییز دیاز در این باره گفت: "باید صبر کنیم تا ببینیم زمان بازگشتم به زمین بازی، چه موقعی خواهد بود و اگر این زمان با بازی برگشت مقابل رئال مادرید، یکی شود، هیچ مشکلی نخواهم داشت. خیلی وقت است که از میادین به دور هستم و با توجه به شرایط، دوست دارم که هرچه زودتر بازگردم و به تیم کمک کنم."

4416