نیوکاسل با چه هزینه‌ای بهترین خط دفاع لیگ برتر انگلیس را ساخته است؟

نیوکاسل با چه هزینه‌ای بهترین خط دفاع لیگ برتر انگلیس را ساخته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد نیوکاسل یونایتد از لحاظ دفاعی، در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس فوق العاده بوده است به طوری که اگر به آمار مراجعه کنیم، می بینیم که نیوکاسل یونایتد در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس یعنی فصل 2022/23 تنها 12 گل در این رقابت ها دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از گذشت 21 هفته از رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل یونایتد تنها دوازده گل خورده است و این قضیه موجب می شود تا نگاه دقیق تری به خط دفاعی نیوکاسلی ها در این فصل داشته باشیم چرا که آن ها در حال حاضر بهترین خط دفاعی لیگ برتر انگلیس را دارند.

نیوکاسل یونایتد چهار خرید برای خط دفاعی خود انجام داده است. این خرید ها، خرید های گران قیمتی نبوده اند و می توان قیمت آن ها را معقول دانست. تریپیر با مبلغ 12.6 میلیون پوند به نیوکاسل یونایتد پیوسته است، دان برن با رقم 13.5 میلیون پوند توسط نیوکاسل خریداری شده است، بوتمن با رقم 33 میلیون پوند به نیوکاسل پیوسته است و فابیان شار با مبلغ 3.6 میلیون پوند به جمع نیوکاسلی ها پیوسته است.

در مجموع نیوکاسل یونایتد برای خط دفاعی خود چیزی در حدود 65 میلیون پوند هزینه کرده است و اکنون بهترین خط دفاعی لیگ برتر انگلیس را دارد.

1471