واکنش رونالدو به نیمکت نشینی در جام جهانی از زبان ژائو فلیکس

واکنش رونالدو به نیمکت نشینی در جام جهانی از زبان ژائو فلیکس

پایگاه خبری فوتبالی - حدود 55 روز از به پایان رسیدن رقابت های جام جهانی 2022 قطر می گذرد؛ تورنمنتی که برای لیونل مسی رویارویی تمام شد اما برای کریستیانو رونالدو تبدیل به یک کابوس شد.

به گزارش فوتبالی، پس از این که تیم ملی پرتغال در آخرین بازی خود در رقابت های دور گروهی جام جهانی مقابل کره جنوبی شکست خورد، فرناندو سانتوس تصمیم گرفت در مرحله حذفی در بازی پرتغال مقابل سوییس رونالدو را نیمکت نشین کند. پرتغالی ها با نتیجه 6 بر 1 آن بازی را به سود خود به پایان رساندند. حریف بعدی پرتغال تیم ملی مراکش بود. سانتوس باز هم رونالدو را نیمکت نشین کرد اما این بار پرتغالی ها مقابل مراکش با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

ژائو فلیکس به تازگی در مصاحبه ای که با روزنامه آ اس اسپانیا داشته است، درباره واکنش کریستیانو رونالدو به نیمکت نشینی در جام جهانی گفته است:" ما شگفت زده شدیم، زیرا دیدن کریستیانو روی نیمکت چیزی نیست که شما به آن عادت داشته باشید. کریستیانو واقعاً خوب واکنش نشان داد زیرا که او فقط به دنبال این بود که به اعضای تیم که درون زمین هستند، روحیه و اعتماد به نفس بدهد. او نشان داد که ما همه با هم متحد هستیم."

فلیکس درباره رفتن رونالدو به لیگ عربستان نیز گفت:" چیزی برای قهرمانی در اروپا برای رونالدو نمانده بود. او نام خود را در کتاب های تاریخ اروپا ثبت کرده و حالا به آسیا رفته است تا نام خود را در کتاب‌های تاریخی عربستان سعودی بنویسد."

1470