تاتنهام به دنبال جذب یک دروازه بان بازنشسته!

تاتنهام به دنبال جذب یک دروازه بان بازنشسته!

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام پس از مصدومیت هوگو لوریس در بازار نقل و انتقالات در حال جستجو است تا جایگزینی را برای دروازه بان فرانسوی بخرد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر بن فاستر دروازه بان بازنشسته به گزینه تیم انگلیسی تبدیل شده است که البته به نظر می رسد که لیگ برتر انگلیس قرار نیست که مجوز خرید بازیکن را برای تاتنهام صادر کند. در حقیقت تاتنهام فقط در صورتی می تواند بازیکنی جدید را به لیست خود اضافه کند که یکی از بازیکنانش به علت مصدومیت بلندمدت کلا از لیست خط بخورند در حالی که تاتنهام به بازگشت هوگو پیش از اتمام فصل امیدوار است و به همین خاطر مجوز ثبت قرارداد بازیکن جدید را ندارند.

بن فاستر 39 ساله سابقه سالها حضور در لیگ انگلیس و بازی در تیم هایی نظیر واتفورد، وست برومویچ، بیرمنگام، منچستریونایتد و استوک سیتی را داشته است. این دروازه بان در تابستان اعلام کرده بود که پیشنهاد پیوستن به نیوکاسل را رد کرده چرا که می خواهد بیشتر در کنار خانواده اش باشد. با این وجود کونته امیدوار بود که این دروازه بان را به فوتبال برگرداند که به نظر می رسد که تلاش او نتیجه ای نخواهد داشت چرا که تاتنهام فعلا حق خرید بازیکن آزاد را ندارد مگر آن که بتوانند از لیگ انگلیس مجوز بگیرند.

4125