واکنش مدافع بارسلونا به احتمال بازگشت مسی به جمع آبی و اناری پوشان

واکنش مدافع بارسلونا به احتمال بازگشت مسی به جمع آبی و اناری پوشان

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در تابستان 2021 و پس از این که به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا شد، قراردادش با بارسلونا به طور رسمی به اتمام رسید و تبدیل به یک بازیکن آزاد شد.

به گزارش فوتبالی، مسی به عنوان بازیکن آزاد راهی پی اس جی شد و یک قرارداد دو ساله با این باشگاه بست. اکنون مسی در سال دوم قراردادش با پاری سن ژرمن قرار دارد و ستاره آرژانتینی اگر می خواهد در پی اس جی بماند باید قراردادی جدید با تیم پاریسی ببندد. در مدت اخیر حرف و حدیث هایی هم پیرامون احتمال بازگشت مسی به بارسلونا مطرح شده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

رونالد آرائوخو، مدافع آرژانتینی بارسلونا درباره احتمال بازگشت لئو مسی به جمع آبی و اناری پوشان گفت:" مسی به بارسلونا بر می‌گردد؟ او بازیکنی است که همه ما می خواهیم. او بهترین بازیکن جهان است و اگر او را در تیم داشته باشیم فوق العاده خواهد بود. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما ما دوستش داریم و دوست داریم که او را برگردانیم."

اخیرا برادر لیونل مسی حرف های تندی را خطاب به لاپورتا مطرح کرده بود هر چند که پس از آن عذر خواهی کرد و لاپورتا هم گفت که این قضیه تاثیری روی رابطه بارسلونا با مسی نخواهد داشت.

1471