واکنش مدافع چلسی به خریدهای گران‌قیمت آبی‌ها در ژانویه

واکنش مدافع چلسی به خریدهای گران‌قیمت آبی‌ها در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چلسی معتقد است که خریدهای جدید به این تیم کمک می کنند تا آن ها به هر جامی که بخواهند دست پیدا کرده و یکی از بهترین تیم های دنیا باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال دیلی، آبی ها در دو پنجره نقل و انتقالاتی پس از ورود تاد بولی به عنوان مالک باشگاه، خرج زیادی را برای خرید بازیکن انجام داده اند؛ آن ها تنها در ژانویه 323 میلیون پوند خرید کرده اند که 37 درصد خرج کل لیگ برتر انگلیس بوده و با مجموع خریدهای 4 لیگ معتبر دیگر اروپا روی هم برابر است. با این حال چلسی به دلیل این ولخرجی، تحت الشعاع انتقاداتی مبنی بر نقض قوانین فیرپلی مالی اورپا قرار گرفته و عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر نیز مشکلات این تیم را دوچندان کرده است؛ اما ریس جیمز، مدافع این تیم باور دارد که شرایط به زودی تغییر خواهند کرد.

وی گفت: فکر نمی کنم که جامی باشد که چلسی توانایی قهرمانی در آن را نداشته باشد؛ تیمی که در حال ساخت آن هستیم با این ساختار و بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، می تواند برای سال های زیادی در سطح اول فوتبال دنیا بازی کند و زمانی که به تجربه کافی رسید، به یکی از بهترین تیم های دنیای فوتبال مبدل شود.

گفتنی است که شاخص ترین خریدهای چلسی در پنجره زمستانی، ژائو فلیکس، میخایلو مودریک و انزو فرناندز بودند.

1886