گلزنی مهاجم برزیلی پرسپولیس با 24 ساعت تاخیر!

گلزنی مهاجم برزیلی پرسپولیس با 24 ساعت تاخیر!

پایگاه خبری فوتبالی- هر چند تجربه اولین حضور پریرا در پرسپولیس کام او را تلخ کرد اما این مهاجم برزیلی در بازی تدارکاتی تیمش نمایش متفاوتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، لئاندرو پریرا در حالی روز گذشته مقابل هوادار به عنوان بازیکن جانشین به ترکیب شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد که اولین حضور او در یک بازی رسمی برای قرمزها خوش یمن نبود و با استقبال ویژه‌ای نیز از سوی هواداران در پایان بازی روبه‌رو شد تا به نوعی بدترین شروع ممکن را در تیم جدید داشته باشد.

پریرا که در دقیقه 78 به بازی رفت هر چند جنب و جوش بالایی در زمین داشت، اما تا زمان‌های تلف شده که پورعلی گنجی آن موقعیت خوب گلزنی را بیرون زد، توپ به پایش نخورد تا عملا کارایی در ترکیب تیمش نداشته باشد.

پریرا در آن صحنه، دخالت خوبی در صحنه داشت و توپ را جلوی پای خودش انداخت اما پورعلی گنجی به جای او ضربه زد. در کل با توجه به شرایط بازی توپی به او نرسید و اصلاً فرصت نشد کیفیت ضربه به توپ این مهاجم برزیلی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

پریرا اما یک روز پس از بازی مقابل هوادار در روزی که برای بازیکنان اصلی تمرین ریکاوری در نظر گرفته شد او در ترکیب بازیکنان ذخیره مقابل ویستا توربین قرار گرفت و توانست برای تیمش 2 بار گلزنی کند تا کیفیت خود را به نمایش بگذارد.

این مهاجم برزیلی که روز گذشته با گلوله‌های برفی از سوی هواداران مورد استقبال قرار گرفت در حالی که پس از پایان بازی قصد وارد شدن به تونل را داشت با تعجب رفتار هواداران را نظاره می‌کرد، برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی پس از عکس‌هایی که از پریرا منتشر شد، معتقد بودند شاید او نیز با این نوع رفتار به مانند لوکادیا ایران را ترک کند.

7655