حس و حال ستاره هلندی پس از گلزنی برای لیورپول

حس و حال ستاره هلندی پس از گلزنی برای لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - کودی گاکپو بالاخره توانست اولین گلش را در لباس لیورپول به ثمر برساند و حالا احساس خوبی از بازی کردن در آنفیلد دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و اورتون در ورزشگاه آنفیلد، دربی مرسی ساید را برگزار کردند که در نهایت، شاگردان یورگن کلوپ با گل‌های محمد صلاح و کودی گاکپو به پیروزی رسیدند. گاکپو پس از درخشش در جام جهانی 2022 با لباس تیم ملی هلند، توجه باشگاه‌های بزرگ را به خودش جلب کرد و در آخر با قیمت 50 میلیون یورو به لیورپول پیوست. 

به نقل از سایت گل، او پس از گلزنی‌اش در دربی لیورپول گفت: "احساس خیلی خوبی دارم که اولین گلم را در چنین بازی بزرگی به ثمر رساندم. واقعا خوشحالم. همه چیز فوق العاده به نظر می‌آید. البته برای هرمهاجمی، گلزنی احساس خیلی خوبی دارد و البته گلزنی در دربی نیز فوق العاده مهم است. خیلی خوب حریف را تحت فشار گذاشتیم و بعد از حرکت ترکیبی رابرتسون با هندرسون، محمد صلاح با یک سانتر خوب مرا در موقعیت گلزنی قرار دارد."

لیورپول در حال حاضر در جدول لیگ برتر انگلیس در رده نهم قرار دارد و در بازی بعدی خود باید در روز شنبه به مصاف نیوکاسل برود. 

4416