کتک‌کاری شدید میان بازیکنان دو باشگاه روس و اوکراینی

کتک‌کاری شدید میان بازیکنان دو باشگاه روس و اوکراینی

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبالیست های روس و اوکراینی درگیری فیزیکی شدیدی در یک هتل در ترکیه در روز سیزدهم فوریه داشته اند.

به گزارش فوتبالی، گزارشات حاکی از آن است که بازیکنان اوکراینی و روس در هتل "رویال سگینوس" با هم درگیری شدیدی داشته اند.  در حقیقت بازیکنان دو باشگاه یاروسلاول شینیک روسیه و اف سی میناج اوکراین که هر دو در یک هتل اقامت داشتند، درگیری فیزیکی شدیدی با همدیگر پیدا کرده اند.

درگیری از جایی شروع می شود که برخی بازیکنان میناج از سرمربی شینیک می خواهند که سرود ملی اوکراین را بخواند. این مربی در جواب می گوید که بهتر است که مشکلات را به خیابان منتقل کنند و بحث در آن جا ادامه پیدا کند. در نهایت درگیری میان آنها شدت می گیرد و ماموران حراست هتل برای آرام کردن جو وارد بحث می شوند.

اما بعد از آن که شرایط کمی آرام می شود، چند بازیکن باشگاه اوکراینی با یکی از بازیکنان شینیک در آسانسور مواجه می شوند که بعد از آن دوباره کتک کاری بالا می گیرد. وقتی که آسانسور به مقصد می رسید هم برخی بازیکنان شینیک که منتظر بودند و متوجه کتک خوردن هم تیمی خود می شوند، درگیری جدیدی را آغاز می کنند. بعد از ان ماموران پلیس و خدمه آمبولانس وارد هتل می شوند تا شرایط را آرام کنند. در حال حاضر همه چیز آرام شده است اما چهار بازیکن تیم روس دچار مجروحیت شده اند. به نظر می رسد که جنگ داخلی میان مردم دو کشور به خارج از مرزهای آنها نیز کشیده شده است!

4125