قهرمانی بارسلونا در جام بین قاره‌ای دبی

قهرمانی بارسلونا در جام بین قاره‌ای دبی

پایگاه خبری فوتبالی- ششمین دوره مسابقات فوتبال جام بین قاره ای زیر ۱۳ سال در شهر دبی امارات با قهرمانی تیم بارسلونای اسپانیا به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی و به نوشته سایت عربی "کووورة"، اين مسابقات با شرکت بیش از ۴۰۰ بازیکن از ۲۰ باشگاه مختلف انجام شد که دراین بین چهار باشگاه النصر،  الوصل، شباب الاهلی و الوحده از امارات هم حضور داشتند. 

رقابتهای جام بین قاره ای زیر ۱۳ سال در دو بخش قهرمانی و نقره ای انجام شد که در بخش قهرمانی تیم بارسلونا با برد ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی مقابل کروزیروی برزیل مقام قهرمانی را کسب کرد. این بازی در وقت قانونی با تساوی یک - یک به پایان رسید. 

در بخش نقره ای مسابقات هم، تیم ووکاتاک ژاپن با برد ۵ بر ۴ برابر وایادولید اسپانیا مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. این بازی در وقت قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

مسابقات جام بین قاره ای زیر ۱۳سال با رعایت تمام مقررات فیفا با شرکت ۲۰ تیم از قاره های مختلف در پنج گروه به میزبانی مدرسه "جیمز وینچستر" در شهر دبی انجام شد. 

سالگادو، اسطوره تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید هم در مراسم اهدای جام حضور داشت و همانطور که در تصویر می بینید، او کاپ و جوایز را به بازیکنان بارسلونا اهدا کرد.

۱۹۷۹