ناراحتی سرمربی منچستریونایتد از رویارویی با بارسلونا

ناراحتی سرمربی منچستریونایتد از رویارویی با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد اعتراف کرد از اینکه باید در مرحله پلی آف لیگ اروپا به مصاف بارسلونا بروند، کمی ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از چهارچوب پلی آف مرحله حذفی لیگ اروپا، تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد از ساعت 21:15 به وقت تهران در استادیوم نیوکمپ مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، اریک تن هاگ به سایت یوفا گفت: "فکر می کنم که هم ما و هم بارسلونا ترجیح می دادیم که چنین بازی در فینال برگزار شود. بی صبرانه منتظر بازی هستیم. مطمئن هستم که بازیکنانم با حداکثر انرژی خود پا به میدان خواهند گذاشت و شاهد بازی فوق العاده‌ای خواهیم بود. امیدوارم که تمامی بازیکنان بارسلونا و یونایتد سالم باشند تا یک بازی سطح بالا را مشاهده کنیم."

"به عنوان یک بازیکن، احترام خاصی برای ژاوی قائل هستم. او همیشه باعث زیباتر شدن بازی می شد و می دیدید که مهره بسیار خاصی برای بارسلونا به شمار می رفت. حالا او همان فلسفه را به بارسلونای خودش آورده. من واقعا تیمش را دوست دارم. آن‌ها هجومی بازی می کنند. فکر می کنم که بارسلونا با ژاوی در مسیر درستی است و این دیدار، یک چالش بزرگ برای ما و بارسا خواهد بود."

4416