واکنش سرمربی یوونتوس به تساوی تیمش مقابل تیم فرانسوی

واکنش سرمربی یوونتوس به تساوی تیمش مقابل تیم فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم یوونتوس، پس از تساوی 1 بر 1 تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر نانت فرانسه، اذعان داشت که حسرت خوردن فایده ای نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس شب گذشته در لیگ اروپا به مصاف نانت فرانسه رفت؛ در این دیدار دوشان ولاهوویچ در ابتدا دروازه حریف را باز کرد اما پس از آن، حملات یوونتوس به خصوص موقعیت های فدریکو کیه زا کارساز نبود تا با دریافت یک گل، این دیدار با حساب 1 بر 1 تمام شده و همه چیز به بازی برگشت هفته آینده کشیده شود.

اما یکی از بحث برانگیزترین صحنه های این بازی، پنالتی گرفته نشده برای یوونتوس در پی خطای هند مشکوک سباستین کورچیا، مدافع نانت، بود که با اعتراضات زیادی همراه شد. با این حال ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوسی ها در این باره گفت: بی فایده است که اینجا بررسی کنیم که آن صحنه پنالتی بود یا یک نفر باید اخراج می شد یا نه؛ باید بهتر کار می کردیم اما پس از زدن گل، از تلاش دست کشیدیم و توپ را آرام به گردش در میاوردیم. وقتی روی یک ضد حمله گل خوردیم، دوباره به شرایط قبلی خود بازگشتیم.

وی افزود: موقعیت های زیادی برای 2 بر 1 کردن بازی داشتیم اما باید ثبات داشته باشیم و گلزنی کنیم که در این بازی نقش پررنگ تری را نیز از خود نشان داد. دلیلی برای غصه خوردن نیست اما باید در فرانسه صعود خود را مسجل کنیم. در یک صحنه دی ماریا می توانست با شوت بازی را 2 بر 0 کند اما او دریبل زد و موقعیت از دست رفت. گل نانت هم بسیار خوب بود، توپ سختی برای تبدیل به گل بود.

الگری همینطور در مورد سوال خبرنگاران مبنی بر علاقه اش به بردهای یک بر صفر گفت: هیچوقت این را نمی خواهم؛ با گفتن این حرف های اشتباه دیوانه ام می کنید. به آمارهای بازی تیم هایم نگاه کنید و ببینید که تیم های من همیشه بهترین خط دفاع و دومین خط حمله لیگ را داشته اند. به آمار من در میلان و یوونتوس دقت کنید.

1886