گزارش ویژه/ مورایس ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس را لو داد!

گزارش ویژه/ مورایس ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس را لو داد!

 پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورایس ترکیب احتمالی خود برای مقابله با پرسپولیس را برای دقایقی برابر زنیت به زمین فرستاد.

 به گزارش فوتبالی،  پیروزی دو گله سپاهان برابر زنیت در شرایطی رقم خورد که مورایس بازی را با ترکیب دومش آغاز کرد. سرمربی پرتغالی به مهره‌ اصلی تیمش استراحت داد تا آماده مصاف دشوار چهارشنبه هفته آینده با پرسپولیس در یک هشتم نهایی جام حذفی شوند. ذخیره‌های سپاهان هم جواب اعتماد ژوزه را به خوبی دادند و در همان نیمه اول با دو گل کار رقیب اروپایی را تمام کردند.

 در نیمه دوم سرگی سماک سرمربی زنیت که بازی را از دست رفته می‌دید، به مرور ستاره‌های اصلی تیم خود را وارد میدان کرد تا سپاهانی هم به سراغ تعویض‌هایشان بروند. مورایس از دقیقه 77، بازیکنان حاضر در شاکله اصلی اسکواد سپاهان در لیگ را روانه بازی کرد تا نفراتی که احتمالا ترکیب طلایی‌پوشان مقابل پرسپولیس را تشکیل می‌دهد، دقایقی فرصت تمرین پیدا کرده و از شرایط مسابقه دور نمانند.

 امید نورافکن، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، محمد کریمی، ایگور کاتائو، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو هشت بازیکنی بودند که دقایقی هر چند کوتاه فرصت بازی برابر زنیت را پیدا کردند و مورایس ترجیح داد استراحت بیشتری به آن‌ها بدهد. اگر چه تمرینات روز آینده هم می‌تواند برای سپاهان و سرمربی پرتغالی‌اش سرنوشت‌ساز باشد اما به نظر می‌رسد شانس این نفرات نسبت به سایرین بیشتر باشد.

 البته سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، یاسین و محمد علی‌نژاد سه مهره فیکس سپاهان در این مصاف دوستانه بودند که به احتمال فراوان از دیگر گزینه‌های مورایس برای دیدار دشوار حذفی با پرسپولیس هستند. هر چند سپاهانی‌ها امیدوارند مانوئل فرناندز و رامین رضاییان که به دلایل پزشکی نتوانستد مقابل زنیت حاضر باشند، قادر به بازی برابر پرسپولیس باشند و به کمک تیم‌شان بیایند.

 

2509