جواب سرمربی بایرن مونیخ به اظهارات اخیر امباپه

جواب سرمربی بایرن مونیخ به اظهارات اخیر امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ جواب صحبت‌های اخیر کیلیان امباپه را داد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه گذشته از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ دیدار رفت را در استادیوم پارک دو پرنس برگزار کردند که در نهایت، باواریایی‌ها موفق شدند با تک گل کینگزلی کومان در دقیقه 53 به پیروزی برسند. سه هفته دیگر در ورزشگاه آلیانز آرنا بازی برگشت برگزار خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، کیلیان امباپه در مصاحبه بعدی اعلام کرد که اگر آن‌ها هجومی‌تر بازی کنند و بتوانند توپ را بیشتر در اختیار داشته باشند، از پس بایرن مونیخ برخواهند آمد که یولیان ناگلزمان در جواب گف: "می دانم که امباپه گفته که آن‌ها در صورت کنترل توپ و هجومی بازی کردن، می توانند به ما ضربه بزنند. این مسئله برای ما نیز صدق می کند. مطمئناً قرار نیست در بازی برگشت عقب بنشینیم و توپ را به پاریسن ژرمن دهیم."

امباپه با اینکه به عنوان یارتعویضی به میدان آمد و آماده نبود، اما مشکلات زیادی برای خط دفاعی بایرن به وجود آورد. او چند بار از پشت مدافعان باواریایی فرار کرد و توانست دو گل به ثمر برساند که هر دو گل آفساید اعلام شد و البته یان زومر نیز به خوبی برابر قهرمان جام جهانی 2018 ایستادگی کرد.

4416