کوتینیو پس از چند روز در لیگ برتر انگلیس گلزنی کرد؟

کوتینیو پس از چند روز در لیگ برتر انگلیس گلزنی کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، استون ویلا و آرسنال در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف هم رفتند که در نهایت در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و به این ترتیب بار دیگر صدر جدول رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس را در اختیار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی آرسنالی ها کامبک زدند چرا که استون ویلا دو بار جلو افتاد اما هر دو بار نتوانست نتیجه را حفظ کند و گل خورد. در این بازی در دقیقه 31، استون ویلا توسط فیلیپه کوتینیو موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند. گلزنی کوتینیو قدری عجیب و غریب بود چرا که او خیلی وقت بود موفق نشده بود گلزنی کند. در واقع فیلیپه کوتینیو با گلی که مقابل آرسنال به ثمر رساند، موفق شد پس از 272 روز در رقابت های لیگ برتر انگلیس گلزنی کند.

این بازیکن قبلا در بارسلونا توپ می زد و از سال 2022 به استون ویلا آمده است. فیلیپه کوتینیو ابتدا به طور قرضی به استون ویلا آمد و سپس قرارداد او دائمی شد. او در استون ویلا با استیون جرارد کار کرد و سپس با اخراج او و آمدن اونای امری، در ترکیب ثابت مربی اسپانیایی نیز قرار می گیرد.

1470