مدافع آرسنال: می‌توانیم به هرچیزی که می‌خواهیم برسیم

مدافع آرسنال: می‌توانیم به هرچیزی که می‌خواهیم برسیم

پایگاه خبری فوتبالی - اولکساندر زینچنکو مدافع اوکراینی آرسنال مدعی است که آن‌ها می توانند به تمام خواسته‌ها و آرزوهای خود برسند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه تیم‌های استون ویلا و آرسنال در ورزشگاه ویلا پارک مقابل هم صف آرایی کردند. در این دیدار استون ویلا با گل واتکینز جلو افتاد، اما ساکا خیلی زود جواب این گل را داد تا اینکه در همان نیمه اول کوتینیو گلزنی کرد تا دوباره آرسنال عقب بیافتد. در نیمه دوم شاگردان میکل آرتتا کاملاً شرایط را به نفع خود تغییر دادند و با گل‌های زینچنکو، جورجینیو و مارتینلی به پیروزی دراماتیک چهار بر دو رسیدند.

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، زینچنکو که زننده گل دوم توپچی‌ها بود، به BT Sports گفت: "می خواهم دو چیز بگویم. اول اینکه درس بسیار بزرگی گرفتیم و باید تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگیم. همانطور که در گذشته گفتم، این افراد، بازیکنان بزرگی هستند و می توانیم و به هر چیزی که می خواهیم برسیم، به شرطی که همیشه بجنگیم و ایمان داشته باشیم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و ما نباید دست از تلاش کردن بکشیم. واکنش خیلی خوبی در نیمه دوم داشتیم و اگر همینطوری ادامه دهیم، می توانیم قهرمان جام‌ها شویم."

4416