هواداران لیورپول، کلید اصلی پیروزی مقابل رئال مادرید هستند

هواداران لیورپول، کلید اصلی پیروزی مقابل رئال مادرید هستند

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول اذعان کرد که آن‌ها با حضور هوادارانشان در ورزشگاه آنفیلد، می توانند رئال مادرید را به زانو دربیاورند. 

به گزارش فوتبالی، امشب (سه شنبه)،از چهارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های لیورپول و رئال مادرید در ورزشگاه آنفیلد، از ساعت 23:15 به وقت تهران مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، هندرسون کاپیتان لیورپول درباره این بازی حساس گفت: "از آخرین دیدار ما در اروپا، زمان زیادی نمی گذرد. حالا دوباره به آن‌ها خورده‌ایم و این یعنی، در 5 سال گذشته با رئال مادرید، شش بار بازی داشته‌ایم. راستش را بخواهید، این رقابتی است که هیچ وقت از آن سیر نمی‌شوم. نتایج بیشتر به سود آن‌ها رقم خورده تا ما و می خواهیم این روند را عوض کنیم تا بتوانیم جواز حضور در مرحله‌های بعدی لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم."

"ما لیورپول هستیم و همیشه می خواهیم خودمان را مقابل بزرگان تست کنیم. رکورد رئال در چمپیونز لیگ، نشان دهنده همه چیز است. امشب در آنفیلد بازی داریم و دوست داریم همان اتمسفری که در دربی مرسی ساید در مقابل اورتون، درست کردید، دوباره بسازید. این اتمسفر زیبا، به همه بازیکنان لیورپول روحیه چند برابر می‌دهد."

4416