واکنش کاپیتان لیورپول به تحقیر شدن مقابل رئال مادرید

واکنش کاپیتان لیورپول به تحقیر شدن مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول به صحبت درباره بازی عجیب مقابل رئال مادرید پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های لیورپول و رئال مادرید، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در آنفیلد برگزار کردند. در 14 دقیقه ابتدایی، قرمزها توانستند با دو گل از داروین نونیز و محمد صلاح پیش بیافتند، اما در همان نیمه اول، رئال مادرید کامبک زد و با دو گل وینیسیوس جونیور، بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم لوس بلانکوس دست آتش بازی زد و با دو گل از کریم بنزما و یک گل از ادر میلیتائو، توانست در نهایت با نتیجه پنج بر دو به پیروزی برسد. 

به نقل از سایت گل، جوردن هندرسون به BT Sport گفت: "صحبت درباره بازی خیلی سخت است. احساسات عجیبی داریم. ناامیدیم. در اکثر دقایق نیمه اول خیلی عملکرد خوبی داشتیم. در ادامه مرتکب اشتباهات زیادی شدیم. از نظر عملکرد، نیمه اول خیلی خوب بود، اما نیمه دوم نه. بازی برگشت، سه هفته دیگر برگزار می شود. باید خیلی سریع امشب را فراموش کنیم و از الان به فکر بازی‌های بعدی خود باشیم."

بازی برگشت این دو تیم، سه هفته دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و لیورپول تا قبل از بازی برگشت، دیدارهای سختی در لیگ برتر انگلیس، از جمله بازی با منچستریونایتد در روز 5 مارس دارد.

4416