منچستریونایتد 2 - بارسلونا 1/ ژاوی و حذف شدنی دیگر از رقابت‌های اروپایی

منچستریونایتد 2 - بارسلونا 1/ ژاوی و حذف شدنی دیگر از رقابت‌های اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و منچستر یونایتد در بازی برگشت از مرحله پلی آف دور حذفی رقابت های لیگ اروپا، در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به این ترتیب راهی مرحله بعدی رقابت ها شود و بارسلونا از تورنمنت کنار برود.

به گزارش فوتبالی، بازی رفت این دیدار در ورزشگاه نیوکمپ با تساوی دو بر دو خاتمه یافته بود و اکنون در بازی برگشت، منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و بارسا را حذف کند و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

اریک تن هاگ یک منچستر یونایتد قدرتمند را ساخته است و کاملا مشخص است که تیم او در کنار یوونتوس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ اروپا به حساب می آید. اما از سوی دیگر ژاوی هرناندز نشان داد که هنوز هم در بازی های اروپایی تیمش ضعف دارد و نمی تواند شرایط مناسبی را رقم بزند. ژاوی در بارسلونا بار ها و بار ها از رقابت های اروپایی کنار رفته است و اکنون هم یک حذف شدن دیگر را تجربه کرد.

در این بازی گل اول را رابرت لواندوفسکی در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در نیمه دوم فرد در دقیقه 47 و آنتونی در دقیقه 73 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند و در نهایت منچستر یونایتد به پیروزی رسید و بارسلونا از دور رقابت ها کنار رفت.

خلاصه بازی منچستر یونایتد 2 - 1 بارسلونا

1471