اقدام جالب چلسی: خرید باشگاه فرانسوی

اقدام جالب چلسی: خرید باشگاه فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - در فوتبال مدرن، باشگاه های بزرگ که ثروت هایی نجومی دارند، در تلاش هستند تا راهکارهایی را پیدا کنند تا از طریق آن بتوانند باعث بیشترین رشد برای استعدادهای جوان خود شوند.

به گزارش فوتبالی، یکی از سیاست های باشگاه های بزرگ در سالهای اخیر این بوده است که سهام باشگاه های کوچک تر را در کشورهای مختلف می خرند تا استعدادهای آینده خود را در آن جا پرورش بدهند. به طور مثال گروه فوتبال سیتی که مالکیت باشگاه منچسترسیتی را در اختیار دارد، باشگاه هایی نظیر ژیرونا و نیویورک سیتی را هم تحت تملک خود دارد و پی اس جی هم اخیرا 21 درصد از سهام باشگاه اسپورتینگ براگا در پرتغال را خریده است.

حالا باشگاه چلسی با مالک جدید خود تاد بولی در نظر دارد که همین سیاست را تکرار کند و سهام باشگاهی در خارج از انگلیس را بخرد. اکیپ گزارش داده است که تاجر آمریکایی در نظر دارد که سهام باشگاه استراسبورگ را بخرد، باشگاهی قدیمی و ریشه دار در فرانسه که به دنبال سرمایه گذار جدید است تا به گفته مارک کلر، مدیر این باشگاه بتواند با جاه طلبی های بیشتری به جلو حرکت کند.

بولی 55 ساله اخیرا جلسه ای با کلر داشته است تا در مورد پیشنهاد خود صحبت کند. بدین ترتیب چلسی می تواند با استفاده از باشگاه استراسبورگ، بهترین استعدادهای فوتبال فرانسه را در نظر بگیرد. بدین ترتیب برخی از بازیکنان با استعداد چلسی نیز می توانند برای تجربه اندوزی به استراسبورگ بروند تا در لیگ فرانسه تجربیات بیشتری کسب کنند و برگردند.

4125