همسر دنی آلوز هم می‌خواهد مثل شکیرا ترانه بخواند!

همسر دنی آلوز هم می‌خواهد مثل شکیرا ترانه بخواند!

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که دنی آلوز به اتهام آزار جنسی یک زن در بیمارستان حضور دارد، خوانا سانز همسر  مدافع برزیلی شرایط سختی را سپری می کند چرا که در هفته های اخیر دنی مدام روی جلد رسانه ها بوده است.

به گزارش فوتبالی، خوانا اخیرا درخواست طلاق از دنی آلوز را پر کرده است. تلاش های وکلای دنی آلوز برای آزادی وی با وثیقه ای نتیجه ای نداشته است. در حال حاضر هنوز کاغذبازی های اداری برای نهایی شدن طلاق این دو انجام نشده و این دو هنوز زوج محسوب می شوند.

خیلی از هواداران خوانا می خواهند بدانند که نظرش در مورد بازداشت دنی آلوز چیست و می خواهند صحبت های او را در مورد این ماجرا بشنوند. البته وکلای دنی آلوز از خوانا خواسته اند که فعلا از طلاق منصرف شود چرا که جدایی را به سود پرونده مدافع برزیلی نمی بینند.

اخیرا خوانا پیامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و مدعی شده که احتمال دارد که تصمیم بگیرد که از شکیرا تقلید کند. خواننده کلمبیایی پس از جدایی از پیکه ترانه ای را منتشر کرد که به شدت به مدافع اسپانیایی حمله کرد و حالا خوانا نیز مدعی شد که شاید همین کار را در مورد دنی آلوز صورت بدهد. خوانا در پیامی در بخش استوری اینستاگرامش نوشت:" شکیرا ترانه ای را منتشر کرد و من هنوز چنین کاری نکرده ام!"

البته خوانا بر خلاف شکیرا تخصص چندانی در خواننده ای ندارد و البته هنوز مراحل طلاق او به سرانجام نرسیده است اما قطعا خوانا  حرفهای ناگفته زیادی در مورد دنی آلوز و پرونده جنجالی اش دارد.

4125