واکنش سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی 3-0 مقابل مدعی قهرمانی

واکنش سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی 3-0 مقابل مدعی قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل یونیون برلین پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم‌های بایرن مونیخ و یونیون برلین از چهارچوب هفته بیست و دوم بوندسلیگا در استادیوم آلیانتس آرنا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی مقتدرانه دست پیدا کرد. بروسیا دورتموند پس از پیروزی یک بر صفر مقابل هوفنهایم در روز شنبه، به صدر جدول صعود کرد، اما باواریایی‌ها دوباره صدر جدول را پس گرفتند. 

یولیان ناگلزمان فاش کرد که اعضای کادرفنی و بازیکنان در اواسط هفته، جلسه‌ای برگزار کردند تا راجع به بازی کردن با پیراهن بایرن مونیخ به گفت و گو بپردازند. او در این باره گفت: "این بچه‌ها خیلی خوب تمرین کردند. ما یک جلسه گذاشتیم، راجع به چندتا موضوع حرف زدیم تا ببینیم به چه چیزهایی می خواهیم در این فصل دست پیدا کنیم. این جلسه درباره خواسته‌هایمان بود و اینکه بازی کردن برای بایرن مونیخ چه معنای خاصی دارد. فکر می کنم هفته آرامی پشت سر خواهیم گذاشت."

"جمال موسیالا؟ او واقعا بازیکنی در سطح کلاس جهانی است. خیلی سخت تلاش کرده تا از نظر دفاعی نیز بهتر شود. هر هفته نمایش بسیار خوبی از او می بینیم."

4416