برد آسان منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس با درخشش فودن

برد آسان منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس با درخشش فودن

پایگاه خبری فوتبالی - در دور پنجم از رقابت های جام حذفی انگلیس موسوم به FA CUP، منچستر سیتی و بریستول سیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، در این فصل از رقابت ها، منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس در رده دوم است و در تلاش است تا خودش را به آرسنال برساند. در جام اتحادیه انگلیس، منچستر یونایتد به قهرمانی رسید و این جام از دسترس منچسترسیتی خارج شد. اکنون شاگردان گواردیولا در تلاش هستند تا در جام حذفی به قهرمانی برسند. در واقع آن ها در جام حذفی، لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شانس قهرمانی دارند و برای هر سه تلاش می کنند.

در این بازی فیل فودن درخشش ویژه ای داشت. این ستاره جوان انگلیسی در دقیقه 7 و 74 گل های اول و دوم منچستر سیتی را وارد دروازه بریستول سیتی کرد. کوین دی بروینه در دقیقه 81 موفق شد گل سوم منچستر سیتی را به ثمر برساند و به این ترتیب شاگردان پپ گواردیولا یک برد آسان سه بر صفر داشتند و البته از این بازی چنین نتیجه ای هم انتظار می رفت چرا که اختلاف دو تیم بسیار زیاد بود.

تماشای خلاصه بازی منچستر سیتی 3-0 بریستول سیتی

1470