لیست بارسلونا در ال‌کلاسیکو؛ سه غایب و حضور فاتی

لیست بارسلونا در ال‌کلاسیکو؛ سه غایب و حضور فاتی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا پنجشنبه شب در دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، هر چند که بارسلونا پس از شکست در منچستر و در آلمریا حس و حال خوبی ندارد، با این وجود با تمام قوا مقابل رئال مادرید ظاهر خواهد شد چرا که نه تنها پای یک جام در میان است بلکه تقابل با حریف دیرینه برای انها خیلی خاص است. بارسلونا نمی خواهد فرصت قهرمانی کوپا را از دست بدهد چرا که فقط دو بازی تا قهرمانی فاصله دارند و به همین خاطر ژاوی با جدیت در این بازی حضور پیدا خواهد کرد. بارسلونا در این بازی چهره های مهمی همچون لواندوفسکی، دمبله و پدری را در اختیار ندارد اما خبر خوش برای این تیم مربوط به بازگشت آنسو فاتی بود که به موقع به بازی رسید. بدین ترتیب فاتی شانس زیادی دارد تا در ترکیب اصلی بارسلونا در بازی پنجشنبه شب جای بگیرد. استانیس پدرولا و آنخل آلارکون از میان بازیکنان آکادمی هم برای تقویت فاز هجومی در لیست قرار گرفته اند تا جای دمبله و لواندوفسکی را پر کنند. هر دو بازیکن عملکرد خوبی در بارسا اتلتیک یعنی تیم رزروهای بارسلونا داشته اند.

لیست بارسلونا برای بازی پنجشنبه شب بدین شرح است: ترشتگن، اینیاکی پنیا، تناس، آرائوخو، کریستنسن، مارکوس آلونسو، کونده، اریک گارسیا، بالده، جوردی آلبا، کسیه، سرجی روبرتو، فرانکی دی یونگ،  بوسکتس، گاوی، فاتی، فران تورس، رافینیا، پابلو توره، آلارکون و استانیس.

4125