اسطوره منچستریونایتد: خرید کاسمیرو هوشمندانه نبود

اسطوره منچستریونایتد: خرید کاسمیرو هوشمندانه نبود

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل اسطوره منچستریونایتد می گوید که خرید کاسمیرو با مبلغ 70 میلیون پوند اصلاً هوشمندانه نبود. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، کاسمیرو در یک انتقال ناگهانی از رئال مادرید جدا شد و با 70 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. او در ابتدا، کمی با زندگی در انگلیس مشکل داشت، اما رفته رفته به مهره تاثیرگذار اریک تن هاگ تبدیل شد و یکی از ارکان اصلی شیاطین سرخ در قهرمانی در جام اتحادیه بود.

به نقل از سایت گل، گری نویل اعتراف می کند که این هافبک 31 ساله برزیلی، تاثیر بزرگی روی منچستریونایتد گذاشته، اما هنوز احساس می کند که خرج کردن این مبلغ هنگفت برای یک هافبک پا به سن گذاشته، کمی غیرعقلانی است. او در این باره گفت: "احساس می کنم تن هاگ قرار نیست به سراغ بازیکنان جوان برود. اگر مالکین جدید سرکار بیایند، آن‌ها حتما با خرید بازیکنان بزرگ شروع می کنند تا برای بقیه خط و نشان بکشند. فکر نمی کنم این موضوع به نفع تن هاگ باشد."

"تن هاگ به دنبال بازیکنان جوان‌تر و تشنه تر است.کاسمیرو قطعا بازیکن بزرگی است، اما من ترجیح می دهم که بیشتر بازیکنانی مثل انتونی و لیساندرو مارتینز به الدترافورد بیایند. آن‌ها جوان تر هستند و بیشتر تشنه قهرمانی می باشند. منچستریونایتد حداقل 170 میلیون پوند روی کاسمیرو سرمایه گذاری کرده است."

4416