مورینیو بازیکن تیم زیر 14 سال لاتزیو را هو کرد!

مورینیو بازیکن تیم زیر 14 سال لاتزیو را هو کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم به رفتارهای غیرورزشی و نامناسب در زمان تماشای بازی تیم های زیر 14 سال رم و لاتزیو متهم شده است.

به گزارش فوتبالی، مربی پرتغالی با رفتار خود در حین تماشای مسابقات رده نونهالان به شدت جنجال ساز شده است. مورینیو تماشای دربی نونهالان در شهر رم در روز یکشنبه بود که به گفته سایت ال مساجرو، مربی پرتغالی در اقدامی عجیب الکساندرو میلو بازیکن تیم زیر 14 سال لاتزیو را هو کرده است. در حقیقت مورینیو می خواسته با این کار، تمرکز بازیکن لاتزیو را در زمان پنالتی زدن بر هم بزند. در تصاویر منتشر شده، در زمانی که میلو قصد پنالتی زن را دارد، مورینیو در حال هو کردن و سوت زدن است تا تمرکز او را به هم بزند.

از طرفی شاهدان می گویند که مربی 60 ساله از بازیکنان رم خواسته تا خودشان را به مصدومیت بزنند و وقت تلف کنند. در حقیقت به نظر می رسد که مربی پرتغالی تاکتیک هایی که روی نیمکت تیم هایش نظیر چلسی، اینتر یا رم اجرا کرده را به بازیکنان نونهال نیز انتقال داده است!

رم در این بازی با نتیجه دو بر یک پیروز شد که مورینیو در پایان بازی با بازیکنان جالوروسی ها عکس گرفت و بعد از آن  این بازیکنان را دعوت کرد تا با او به رختکن تیم بزرگسالان بیایند و عکس بگیرند.

مورینیو در بازی اخیر رم و کرمونزه برای سومین بار در این فصل کارت قرمز گرفت که از کل بازیکنان لیگ بیشتر کارت قرمز گرفته است!

4125