چهار غایب در لیست بارسلونا مقابل والنسیا؛ ژاوی هم نیست

چهار غایب در لیست بارسلونا مقابل والنسیا؛ ژاوی هم نیست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا یکشنبه در هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف والنسیا می رود و ژاوی هرناندز مربی این تیم از 20 بازیکن برای دوئل در نیوکمپ استفاده کرد که آندریاس کریستنسن دانمارکی هم در لیست حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، مدافع دانمارکی به علت مصدومیت در مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی کوپا بازی نکرد اما کاملا ریکاوری کرده و کریستنسن هیچ مشکلی در این بازی ندارد. گاوی به علت پنج کارته شدن و محرومیت و لواندوفسکی به علت مصدومیت در بازی حضور ندارند.پدری و دمبله نیز به درمان ادامه می دهند و همچنان حضور دارند. ژاوی هرناندز نیز به علت محرومیت در بازی حضور ندارد و کار را از روی سکوها دنبال می ;kn. آنخل آلارکون و استانیس پدرولا از آکادمی بارسلونا در لیست قرار گرفته اند. بارسلونا پس از شکست مقابل آلمریا باید این بازی را ببرد تا اختلاف هفت امتیازی خود را با رئال مادرید حفظ کند که در رتبه دوم جدول جای گرفته است. بارسا با پیروزی در برنابئو در کوپا روحیه خوبی کسب کرده است.

لیست بارسلونا برای بازی مقابل والنسیا بدین شرح است: ترشتگن، اینیاکی پنیا، آرنائو تناس، کریستنسن، مارکوس آلونسو، جوردی آلبا، کنده، اریک گارسیا، بالده، سرجی روبرتو، کسیه، دی یونگ، آرائوخو، بوسکتس، فاتی، فران تورس، رافینیا، پابلو توره، آلارکون و استانیس.

4125