همکاری بی‌نقص ترابی - عمری علیه رکورد تراکتوری‌ها/ کشف زوج جدید پرسپولیس در تبریز

همکاری بی‌نقص ترابی - عمری علیه رکورد تراکتوری‌ها/ کشف زوج جدید پرسپولیس در تبریز

 پایگاه خبری فوتبالی- هر دو گل پرسپولیس در نیمه اول برابر تراکتور با همکاری ترابی و عمری به ثمر رسید.

 به گزارش فوتبالی، شروع بی‌نظیر در تبریز مقابل تراکتور، خمز و شاگردانش را به شوک فرو برد و خیلی زود سرخ‌ها با 2 گل از حریفی پیش افتادند که در پنج مسابقه قبلی فقط 2 گل خورده بود. این نتیجه در حالی رقم خورد که دقایق ابتدایی تراکتوری‌ها جریان بازی را در دست داشتند و حملات بیشتری روی دروازه پرسپولیس خلق کردند که شاید اگر اسدی دقت بیشتری به خرج می‌داد، روند مسابقه به کل عوض می‌شد.

 نکته جالب گل‌های پرسپولیس در نیمه نخست، همکاری مهدی ترابی و عمری باهم بود که دو نفره تراکتور را پیش از سوت 45 دقیقه اول در خانه به دردسر انداختند. دقیقه 18 پاس ترابی، عمری را راه انداخت تا او که در موقعیت چندان خطرناکی قرار نداشت، با شوت دقیقی مرادیان را که خوب جاگیری نکرده بود، تسلیم کند.

 چند دقیقه بعد همکاری این دو مهره ریزنقش و تکنیکی تکرار شد و دوباره تور دروازه تراکتور فروریخت. این بار هم ترابی شروع‌کننده بود و با پاسی دقیق، عمری را صاحب توپ کرد تا با فرار پشت مدافعین و گذر از مرادیان ، پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار دهد. عمری که حتی می‌توانست خودش هم دروازه تقریبا خالی تراکتور را بگشاید، ترجیح داد توپ را به ترابی پاس بدهد که در موقعیت بهتری حضور داشت. 

 ترابی در حالی موفق به گلزنی شد که هفته قبل در برابر مسجدسلیمان بر طلسمی طولانی‌مدت غلبه کرده و به نظر دوباره به روزهای خوبش نزدیک می‌شود. عمری جوان هم که با درخششی که کمتر کسی از او انتظار داشت، چاره‌گشای خط حمله پرنوسان پرسپولیس در این فصل شده و حالا با ترابی زوج تشکیل داده است. ترکیب سرعت عمری و تجربه ترابی موقعیتی ایده‌آل برای گل‌محمدی در فاز تهاجمی است که می‌تواند در هفته‌های سخت پیش‌رو به کمک سرخ‌ها بیاید.

 

2509