دو خبر خوش برای مدافع درخشان بارسلونا

دو خبر خوش برای مدافع درخشان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو که در سالهای اخیر عملکرد درخشانی در بارسلونا داشته حالا با دو خبر خوش مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع اروگوئه ای به یکی از بازیکنان مهم بارسا تبدیل شده است.  خبر خوش اول برای ارائوخو این است که این بازیکن مشکلی برای بازی مقابل رئال مادرید در روز 28 اسفند در نیوکمپ ندارد. در حقیقت کمیته مسابقات لالیگا برای خطای خشن آرائوخو روی هوگو دورو فقط یک جلسه محرومیت در نظر گرفت. ارائوخو با کارت قرمز مواجه شده بود و این نگرانی وجود داشت که محرومیتش شدیدتر از یک جلسه باشد اما این اتفاق رخ نداد. بدین ترتیب آرائوخو محرومیت یک جلسه ای خود را مقابل بیلبائو در سن مامس سپری خواهد کرد و برای بازی مقابل رئال مادرید کاملا آماده خواهد بود.

خبر خوش دیگر برای آرائوخو این است که این بازیکن پاسپورت اسپانیایی خود را گرفته است. در حقیقت آرائوخو در حال حاضر علاوه بر ملیت اروگوئه ای اصلی خود، تابعیت اسپانیایی را هم دارد و بدین ترتیب از سهمیه بازیکنان غیراروپایی بارسلونا خارج می شود. بر اساس قوانین لالیگا، هر تیم می تواند سه بازیکن غیراروپایی در لیست خود داشته باشد که حالا آرائوخو از لیست غیراروپایی ها خارج می شود و بدین ترتیب بارسا می تواند جای او را با بازیکنی دیگر پر کند. 

آرائوخو فردا تولد 24 سالگی خود را جشن می گیرد آن هم در حالی که بدون تردید یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال اروپا به شمار می رود.

4125