واکنش کاپیتان تاتنهام به حذف دردناک از لیگ قهرمانان

واکنش کاپیتان تاتنهام به حذف دردناک از لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین کاپیتان تاتنهام اعتراف کرد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اصلاً برای او و این باشگاه نباید کافی باشد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب، تیم‌های تاتنهام هاتسپر و میلان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لندن برگزار کردند. این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که روسونری در بازی رفت در استادیوم سن سیرو موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شده بود تا بدین ترتیب، با حذف تیم انگلیسی، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

به نقل از سایت گل، در حال حاضر تاتنهام هیچ شانسی برای قهرمانی در رقابت‌های داخلی لیگ برتر انگلیس ندارد و فقط می تواند برای کسب سهمیه بجنگد. هری کین به استاندارد اسپورت گفت: "هدف ما باید کسب جام‌ها و عناوین باشد. حضور داشتن در جمع چهارتیم برتر لیگ برتر، همانند فتح جام نیست. حالا تنها چیزی است که می توانیم برایش بجنگیم و برای مدتی هدف ما خواهد بود و امیدوارم در پایان فصل به آن برسیم. اما مطمئنم که برای باشگاه کافی نخواهد بود."

"ناراحتی هواداران را درک می کنم. هیچ کس به قرار گرفتن در جمع چهارتیم برتر اهمیتی نمی دهد، مخصوصاً هواداران. آن‌ها حق دارند تا به ما و شرایط تیم اعتراض کنند. در هفته‌های اخیر اصلاً خوب نبوده‌ایم."

4416