تراکتور - مس رفسنجان؛ جنگ همسایگان با طعم قحطی گل

تراکتور - مس رفسنجان؛ جنگ همسایگان با طعم قحطی گل

پایگاه خبری فوتبالی - مس رفسنجان امیدوار است با به ثمر رساندن اولین گل خود در تبریز و برد تراکتور، جایگاه این تیم را در جدول رده‌بندی را از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر تراکتور در تبریز میزبان مس رفسنجان خواهد بود. دو تیمی که در رده‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی قرار دارند و قرمزها با دو امتیاز اختلاف نسبت به رقیب رفسنجانی رتبه بالاتر را از آن خود کرده‌اند. موضوعی که قطعا موجب انگیزه تیم میهمان برای کسب برد در تبریز خواهد بود چرا که در صورت برتری شاگردان ربیعی، مس می‌تواند در جایگاهی بالاتر از این تیم به استقبال سال نو برود.

با این حال کسب برد در تبریز چندان هم برای مس آسان نخواهد بود چرا که نارنجی‌ها هیچ‌گاه نتوانسته‌اند در چارچوب لیگ برتر، تراکتور را در این شهر شکست دهند. از دو بازی برگزار شده دو تیم در تبریز حاصل کار یک پیروزی یک بر صفر برای تراکتور و یک تساوی بدون گل بوده و تیم تحت هدایت ربیعی در باز کردن دروازه تی‌تی‌ها نیز موفق عمل نکرده است.

دو تیم بازیکنان مشترک نسبتا زیادی نیز بین نفرات کنونی خود دارند که البته تعداد تراکتوری‌های مس بیشتر است. حامد لک مهم‌ترین چهره سابقا سرخ‌پوش است که روابط چندان مناسبی با پرشورها ندارد و جدال وی با تیم سابقش قطعا دیدنی و شاید هم جنجالی از آب دربیاید.

هم‌چنین دو مدافع نارنجی‌پوشان یعنی ایمان سلیمی و میثم تیموری دوران خوبی را در تبریز سپری کرده‌اند. داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان دوم مس نیز متولد تبریز است و در دوره‌ای دروازه‌بان ذخیره تراکتور بوده است. هم‌چنین قائم اسلامی‌خواه هافبک تیم رفسنجانی نیز حضوری نه چندان موفق را در جمع تی‌تی‌ها تجربه کرده است.

در اردوی تراکتور نیز مهدی کیانی سابقه بازی برای مس را دارد که نیم فصل سال گذشته به تراکتور بازگشت و آخرین نقل‌وانتقال بین دو تیم محسوب می‌شود. محمد آقاجان‌پور مدافع راست تراکتور نیز دوران کوتاهی را در رفسنجان سپری کرده است.

1997