تعجب کلوپ از تصمیم ستاره برزیلی برای ترک لیورپول

تعجب کلوپ از تصمیم ستاره برزیلی برای ترک لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی اعتراف کرد که از تصمیم روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی برای ترک لیورپول در پایان فصل، شگفت زده شده، اما به تصمیم بازیکنش احترام می‌گذارد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته، روبرتو فیرمینو پس از جلسه‌ای که با یورگن کلوپ داشت، به سرمربی سابق بروسیا دورتموند اعلام کرد که قصد خروج از آنفیلد در پایان فصل را دارد. قرمزهای مرسی ساید به شماره 9 تیم‌شان، پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله دادند، اما فیرمینو 31 ساله به دنبال چالشی جدید در زندگی‌اش است. 

به نقل از سایت گل، کلوپ در این باره به خبرنگاران گفت: "بله، من با بابی صحبت کردم. سورپرایز شدم؟ بله، کمی اما نه اینکه شاخ دربیاورم! به نظرم کار معمولی انجام داد. این مسیر، دو راه داشت. او یا باید می‌ماند یا باید می رفت و در هر حال، من به تصمیم بابی احترام می گذارم. رابطه بسیار طولانی با یک دیگر داشتیم و به او حق می دهم که به دنبال چالشی جدید باشد. بابی خاطرات خاص زیادی با لیورپول ساخته و فکر نکنم هواداران خاطره بدی از او داشته باشند."

"او در بازی با منچستریونایتد نیز بسیار خوش درخشید و نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. از اینکه با او افتخار همکاری داشته‌ام، بسیار خوشحالم."

4416