شغل آینده لینه‌کر پس از وداع احتمالی با بی‌بی‌سی چه خواهد بود؟

شغل آینده لینه‌کر پس از وداع احتمالی با بی‌بی‌سی چه خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - گری لینه کر به خاطر توییت های جنجالی خود موقتا از اجرای برنامه Match of the Day کنار گذاشته شده و حالا برخی سایت های شرط بندی در مورد شغل آینده او گمانه زنی می کنند.

به گزارش فوتبالی، لینه کر به خاطر انتقاد از سیاست های دولت انگلیس در مورد پناهجویان توسط شبکه بی بی سی از اجرای برنامه Match of the Day موقتا کنار گذاشته شده است. بعد از آن کارشناسان برنامه نظیر یان رایت و آلن شیرر هم اعلام کردند که در حمایت از لینه کر در برنامه شرکت نمی کنند و بدین ترتیب برنامه این هفته بدون مجری و صرفا با پخش تصاویر برگزار خواهد شد.

یک سایت به بررسی گزینه های لینه کر پرداخته که محتمل ترین گزینه این است که اجرای برنامه " چه کسی می خواهد یک میلیونر شود؟" را به جای جرمی کلکرسون به عهده بگیرد. گزینه بعدی این است که به مجری رادیو LBC تبدیل شود. سومین گزینه این است که سفیر سازمان ملل متحد شود. چهارمین گزینه این است که در یک سازمان خیریه فعالیت کند. گزینه چهارم هم این است که شهردار لستر شود و گزینه بعدی هم این است که در حزب کارگر فعالیت کند!

پس از کارشناسان اخیرا گزارشگران برنامه Match of the Day نیز از اجرای برنامه تا زمان مشخص شدن شرایط لینه کر انصراف داده اند. بدین ترتیب برنامه امشب گزارشگر و خبرنگار میدانی نیز نخواهد داشت. لینه کر بیش از 23 سال است که برنامه مذکور را اجرا می کند.

4125