مهدی هاشم‌نژاد: همه مدل بلدم به توپ ضربه بزنم!

مهدی هاشم‌نژاد: همه مدل بلدم به توپ ضربه بزنم!

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر جوان تراکتوری‌ها می‌گوید تیمش دو بازی است که بدشانسی آورده و دوباره به روال قبلی خود بازخواهند گشت.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشم‌نژاد راجع به دو شکست اخیر تیمش گفت:" به نظرم هر تیمی یک بازی در فصل برایش اشتباهی درمی‌آید! اینکه دو موقعیت صد در صدی را نزنید و از آن طرف گلی بخورید که شاید سالی یک بار پیش می‌آید. در این مواقع چه بازیکن و چه هوادار باید پشت هم باشند و این همدلی باعث شود که در ادامه نتیجه بهتری بگیریم."

مهاجم گیلانی تی‌تی‌ها در رابطه با اینکه پاکو خمز گفته بود تیمش پاس‌کاری همیشگی را نداشته گفت: "گفتم که گاها پیش می‌آید و انشاالله ادامه بازی‌ها با تمرکز بالا بازی کنیم که چنین اتفاقاتی نیفتد."

وی درباره موقعیت تک به تک خود که نتوانست نیمه اول گل کند چنین توضیحی داد: "اگر آن توپ گل می‌شد، بازی جور دیگری پیش می‌رفت و تیم‌ حریف اینقدر عقب نمی‌نشست. لحظه‌ای که خواستم ضربه بزنم، پشت توپ، قدرت گذاشتم و کارم اشتباه بود. می‌توانستم آرام‌تر شوت کنم و امیدوارم توپ‌های بعدی را گل کنم."

هاشم‌نژاد که ضربه برگردان زیبایی زد و توپش با بدشانسی به تیر دروازه مس رفسنجان خورد، درمورد اینکه آیا چنین ضرباتی را تمرین می‌کند، گفت: "بله من علاوه بر تمرین تیمی، با مربی شخصی‌ام همیشه تمرینات داخل چارچوب انجام می‌دهیم. هر جلسه تمرین شوت به سمت دروازه دارم و توپ تقریبا هر شکلی به سمتم بیاید، می‌توانم ضربه به سمت دروازه بزنم."

بازیکن جوان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این دو شکست موجب ناامیدی آن‌ها برای ادامه فصل نشده پاسخ داد: "نه اصلا این‌طور نیست. همه می‌دانند که ما تیم برتر میدان بودیم، چه در بازی قبلی و چه این بازی و این نشان می‌دهد، ما از بقیه تیم‌ها قوی‌تریم. بدشانسی است که هر تیمی در برهه‌ای از فصل دچارش می‌شود و دوباره به حالت عادی خود برخواهیم گشت."

مهدی هاشم‌نژاد در پایان درباره برخورد پاکو خمز و سایر بازیکنان با هادی محمدی و احسان مرادیان پس از بازی گفت: "من خیلی خوشحال بودم از اینکه بعد بازی هیچ کس با کسی بحثی نکرد و تک تک بچه‌ها از کل تیم بابت بازی خوبی که کردیم، تشکر کردند و همه آگاه بودند که صحنه رخ داده کاملا اتفاقی بوده است."

1997