دفاع میرشاد ماجدی از پاداش 20 هزار دلاری تخصیص یافته به هیات رییسه روی آنتن زنده: حقمان بود!

دفاع میرشاد ماجدی از پاداش 20 هزار دلاری تخصیص یافته به هیات رییسه روی آنتن زنده: حقمان بود!

پایگاه خبری فوتبالی – در حالیکه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده که پاداش 20 هزاردلای را دریافت نکرده و حتی خزانه دار فدراسیون فوتبال گفته بود که تاج این پاداش را نگرفته است اما میرشاد ماجدی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از پرداخت پاداش به این اعضا بابت پیروزی تیم ملی در جام جهانی دفاع کرده و این پاداش های دلاری را حق اعضای هیات رییسه دانست!

به گزارش فوتبالی، انتقادها از تخصیص پاداش به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از رونمایی آن در برنامه فوتبال برتر، باعث شد تا یک روز بعد از برنامه فوتبال برتر، خزانه دار فدراسیون فوتبال در گفت و گو با رسانه رسمی فدراسیون فوتبال بگوید که مهدی تاج از گرفتن پاداش 20 هزار دلاری امتناع کرده و در کل هیچ حق و حقوق و پاداشی از فدراسیون فوتبال نمی گیرد. 

این در حالی بود که انتقاد از ماجرای پاداش ها، به چرایی دلیل تخصیص پاداش ها اختصاص نداشت و عدد بالای 20 هزار دلار، مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت و گفته شده بود که این عدد برای هیات رییسه ای که مثل بازیکنان در زمین نمی دوند و تلاش نمی کنند، عدد بالایی است و می توانست عدد کمتر و قابل قبول تری باشد و چرا باید اعضای هیات رییسه به اندازه بازیکنان پاداش بگیرند؟

 اما میرشاد ماجدی که مدتی هم سرپرست فدراسیون فوتبال بود و حالا هنوز هم رییس کمیته جوانان است و هم عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است در برنامه ورزشگاه شبکه 5 سیما در دفاع از پاداش 20 هزار دلاری گفته است:" شما در هر شرکتی یا پتروشیمی و بانکی که بروید، یک سری پاداش ها را می‌نویسند و هیأت رییسه و مجمع مصوب می‌کنند. به نظر من هر چیزی که نوشته شده و پرداخت شده، کاملا قانونی بوده. پرداخت ۲۰ هزار دلار مصوبه هیات رییسه بوده و این پاداش را هم سرمربی می‌گیرد، هم بازیکن و هم کارمندان فدراسیون ما با درصدهای مختلف می‌گیرند. این پولی است که از جام جهانی می‌آید و باید خرج فوتبال شود." البته این درحالی است که مدیران کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون فوتبال، هر کدام 40 تا 50 میلیون تومان پاداش گرفته اند و کارمندان فدراسیون هم نفری 30 میلیون تومان. اما اگر متوسط قیمت دلار را حدود 45 هزار تومان در نظر بگیریم، اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از برد تیم ملی فوتبال ایران، هم اندازه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که ولز را برده بودند، 900 میلیون تومان پاداش گرفته اند! اگر تیم ملی هم می توانست آمریکا را هم شکست دهد، باز هم هیات رییسه 900 میلیون تومان دیگر می گرفت.

ماجدی در ادامه دفاعش گفته است:" این همه هیات رییسه در طی این چهار سال زحمت می‌کشد و ممکن است زحمات این عزیزان در رسانه‌ها دیده نشود اما پاسخگو تمامی اتفاقاتی که رخ می‌دهد، هیات رییسه است. دو برابر این مبالغ را به آقای کی‌روش و پزشک و غیره داده اند اما اینکه این موضوع بولد می‌شود یعنی این مطالب هدفمند بوده و برای تخریب فوتبال است. من  این پرداخت ها را حق هیات رییسه می‌دانم. شما می‌دانید هیات رییسه چهار سال پیش یا هشت سال پیش چقدر گرفته اند؟"

۷۷۶۸